AKNE- Kako je mali porodični brend pomogao više od 25.000 tinejdžera u Srbiji da ih se otarase

AKNE- Kako je mali porodični brend pomogao više od 25.000 tinejdžera u Srbiji da ih se otarase

Reading AKNE- Kako je mali porodični brend pomogao više od 25.000 tinejdžera u Srbiji da ih se otarase 5 minutes Next Organski poljoprivrednik godine Veselina Ralčeva i njeni revolucionarni proizvodi za akne i ekcem

Bubuljice…

Problem sa kojim se suočava svaki tinejdžer. Veliki brendovi nude rešenja, neki su skuplji neki jeftiniji ali svi imaju nešto zajedničko : ne rešavaju problem. Početkom 2019. Godine nakon što smo uradili neke testove i poslali organsku vodu od lavande mnogim našim rođacima i prijateljima sa sličnim problemima. Bili smo zapanjeni činjenicom da su svi počeli da nam se javljaju i zahvaljuju. Ovo je bio trenutak kada smo odlučili da lansiramo naš proizvod onlajn.

Na sreću, u ovom trenutku smo već uspostavili InaEssentials kao brend. Naše troje dece je bilo prilično upoznato sa tehnologijama i pomoglo nam je da to ostvarimo. Danas već vidimo,  kako je od nepoznatog proizvoda, voda od lavande postala najbolje ocenjen i najefikasniji proizvod protiv akni u Bugarskoj, a 2020. i u drugim zemljama Evrope. Međutim iza svih ovih dvnih priča kriju se godine napornog rada.

 VIŠE O NAMA

Mi smo porodična firma koja se bavi organskom poljoprivredom od 2000. godine. Počeli smo amaterski, ali sa velikim entuzijazmom. Danas, iako je naše poslovanje poraslo, stalno se trudimo da se usavršavamo. Takav korak smo napravili u februaru 2019. godine, kada smo uz pomoć naše dece odlučili da lansiramo naše proizvode online. Ideja koja je danas postala uspešna širom Evrope i zahvaljujući kojoj sam izabrana za organskog proizvođača godine. 

INAESSENTIALS

Krenuli smo bez očekivanja... Naš sin je napravio sajt InaEssentials dok je studirao marketing i oglašavanje na univerzitetu ''Reading-UK''. Odlučio je da testira i pusti oglas na Fejsubuku. U početku nije bilo velikog efekta, jer smo trošili 15 evra dnevno na oglašavanje i imali smo samo 1 ili 2 porudžbine. Sve se promenilo posle nedelju dana kada su ispod oglasa počeli da se pojavljuju komentari zadovoljnih kupaca.

Posle otprilike mesec dana, naša prva reklama je imala više od 20 pozitivnih komentara, što je imalo ogroman efekat. Odlučili smo da pustimo još dva oglasa i ista stvar se desila. U jednom trenutku smo shvatili da našu organsku vodu od lavande protiv akni koriste ne samo tinejdžeri već ljudi svih uzrasta i svi su bili više nego zadovoljni rezultatima. Morali smo da napravimo mnogo promena... U jednom trenutku imali smo 30 narudžbina vode od lavande dnevno. U to vreme smo punili sve flaše u domaćoj laboratoriji iz bokala.

Pogledajte najbolju ponudu sa ovim proizvodom OVDE

Šta se dogodilo 2020?

Na kraju 2019. već smo znali da imamo nešto veliko. Svaki dan pozivi zadovoljnih upaca, stotine poruka nedeljno... Svi rođaci su nam preporučili da probamo na evropskom tržištu. Naša deca su počela da ispituju, istražuju i na kraju odlučila - radeći sa logističkim skladištem u odgovarajućoj zemlji i sajtom: Inaessentials u svakoj zemlji. Bili smo šokirani efektom... za mesec dana rezultati u Nemačkoj su bili jednaki onima u Bugarskoj od februara do decembra 2019. godine.

Videviši da je naša organska voda od lavande zaista neverovatna, odlučili smo da rizikujemo. I tako su stvoreni InaEssentials  / pl /  sk  /  de  /  ro. Velika Britanija, Austrija, Rumunija, Slovačka, Španija i Francuska su sledile Bugarsku i počeli smo da čitamo poruke ’’ hvala ’’ na svim ovim jezicima. Sve ovo za nas je bilo kao ostvarenje sna, ali smo u isto vreme počeli da osećamo veliku odgovornost. Novi izazov je bio da zadržimo kvalitet usluge, što nam je uvek bio prioritet.

Do danas samo mi ( ja, moj sin i ćerka ) odgovaramo na sve poruke na Fejsbuku i Instagramu jer znamo da je lični stav veoma važan i iako je potrebno vreme, verujemo da se isplati. Dokaz za to je više od 10.000 pozitivnih komentara o našoj vodi od lavande protiv akni, vodi od ruja za upaljenje desni, vodi od žalfije protiv peruti i kamilice za ekcem.

ŠTA ČINI NAŠE PROIZVODE JEDINSTVENIM?

Glavna razlika kod nas je u tome što  brinemo o našim baštama lavande na potpuno drugačiji način. Naš prinos je 2 puta manji od proseka, ali je kvalitet neuporediv, a to je ono što kupci najviše hvale.To je zbog činjenice da, uprkos tome što smo organski sertifikovani, čak ni sebi ne dozvoljavamo da koristimo organska đubriva ili sprejeve. Jedino čime tretiramo naše njive je naš '' tajni '' odvar, koji se pravi po biodinamičkom receptu.

U vreme punog meseca naberemo koprivu, koju potom koristimo kao glavni sastojak za naš odvar. Ovaj odvar uklanja sve bolesti i čuva terapeutska svojstva sadnica lavande za koje verujemo da se prenose u našoj vodi lavande. Naša uverenja su da je jedno od ovih svojstava njen jedinstveni efekat protiv akni koje ima naša voda od lavande, nešto što nema nijedan drugi hidrosol na tržištu..

Ne fokusiramo se na promet, već na zadovoljne i lojalne kupce. Počeli smo sa ovakvim načinom razmisljanja o našem poslu i praićemo ga na tom putu. Ako vi želite da probate našu vodu od lavande protiv akni, to možete učiniti OVDE. Trenutno radimo sa logističkim centrom u Srbiji i sve porudžbine se isporučuju za 24 sata putem kurirske službe: BEX.
Takođe ćete dobiti promo kod za popust od 10% za vašu prvu porudžbinu, a to je: blog10
Takođe možete pogledati i druge proizvode sa naše domaće farme u Bugarskoj koji takođe imaju neverovotna prirodna lekovita svojstva.

👇 Ili klikom na dugme ispod 👇

"Značaj koji prevazilazi profit: Kako naš brend ostvaruje pozitivan uticaj"

U InaEssentials-u, verujemo u vraćanje zajednicama koje su nas podržale. Zato smo ponosni što pružamo mogućnosti zaposlenja pripadnicima manjinskih grupa, pomažući im da podrže svoj životni standard i obezbede svetliju budućnost. Izborom naših organskih proizvoda, ne samo da poboljšavate svoje zdravlje i lepotu, već takođe ostvarujete pozitivan uticaj na živote drugih. Pridružite nam se u stvaranju razlike danas.