8. mart: Koji proizvod poklanjamo besplatno ove godine?

8. mart: Koji proizvod poklanjamo besplatno ove godine?

Prirodan odgovor na pigmentaciju i staračke pege: Hydrolina bele jele Reading 8. mart: Koji proizvod poklanjamo besplatno ove godine? 3 minutes

8-og marta svake godine, poklanjamo jedan od naših najprodavanijih proizvoda.

Razlog iza toga je naš krajnji cilj: Da što više ljudi upoznamo sa kozmetikom na bazi prirodnih sastojaka, jer verujemo da priroda ima odgovore na sve probleme.

Kako to radimo? - Zahvaljujući vama <3

Na početku smo bili sami; međutim, u jednom trenutku, naši verni kupci su počeli da nas podržavaju tako što su 8. marta kupovali dodatne 2-3 proizvoda. Ove fondove smo reinvestirali kako bismo svake godine ostvarili veći uticaj i omogućili više ljudi da besplatno isprobaju prirodnu kozmetiku.

Ove godine, poklanjamo našu Ružu Hydrolina! Sigurni smo da će vam se dopasti. 🩷

-Sve što treba da uradite je da posetite našu veb stranicu 8. marta.
Pripremili smo 1000 bočica za Srbiju.

Ovo je cela priča:

2019 - 8. Mart je rođen.


U 2019. godini smo poslovali samo u Bugarskoj i niko nije znao za naš brend. Do 8. marta imali smo oko 300 klijenata, i odlučili smo da napravimo nešto posebno za dame. Imali smo još 1000 ružinih voda, i odlučili smo da to učinimo zaista posebnim i da ih poklonimo besplatno.

Reakcije kupaca bile su neverovatne, ali najlepši deo je što smo predstavili nove ljude prirodnoj kozmetici.

2020: 1,000 bočica lavandinog ulja


U 2020. godini smo već prodavali u četiri zemlje, i odlučili smo da iznenadimo ljude širom Evrope sa 1000 bočica lavandinog ulja. Volimo naše lavandino ulje i želeli smo da ga podelimo sa svetom. To je bila godina u kojoj smo videli da mnogi ljudi nikada nisu koristili ovu vrstu kozmetike i zaista je cene.

2021: 200 bočica najvoljenijih hidrolata u svakoj zemlji

U 2021. godini, stotine bočica naših najvoljenijih voda, poput vode od matičnjaka, vode od kamilice i drugih, našle su put do domova divnih dama u svakoj zemlji, donoseći im miran zagrljaj bugarske prirode.

2022: 10,000 Bočica organske vode od Lavande


Najprodavaniji proizvod tokom 2021. godine bio je Lavandina voda, i odlučili smo da uradimo nešto što niko nije očekivao. Besplatno pokloniti naš najprodavaniji proizvod. Poklonili smo 10.000 bočica! Odgovor koji smo dobili bio je srdačan. To je bio dan kada smo proširili našu bazu kupaca na potpuno novi nivo. Ljudi su nas prepoznali zbog ove inicijative. Čak su neki od naših kolega u kancelariji saznali za nas od 2022. godine i kampanje za 8. mart.

2023: 10,000 Bočica Hydrobiotica - Lavanda & Nana

Prošle godine, 2023., ponudili smo još jedan novi proizvod u koji zaista verujemo - Hydrobiotic - Lavanda & Nana. Ovo je bio prvi proizvod koji smo obogatili postbiotskim kulturama, što predstavlja izuzetnu inovaciju u biokozmetici. Još 10.000 bočica je poslato na vaša vrata, i pozitivne povratne informacije nisu izostale.

2024: Koji proizvod ove godine poklanjamo besplatno

1000 Bočica Ružine vode - Hydrolina

Ove godine, poklanjamo 1000 bočica. To je podsetnik na to odakle smo krenuli i koliko smo daleko stigli. Ova putovanja nisu samo o proizvodima; radi se o vezama koje smo stvorili i osmesima koje smo doneli na vaša lica.

InaEssentials je više od brenda; to je porodica. Svaki proizvod koji poklanjamo je simbol naše zahvalnosti, deo našeg srca. Verujemo u moć prirodne lepote, i čast nam je da je delimo sa svima vama. Evo još mnogo godina pravljenja 8. marta posebnim za svaku damu tamo napolju!

Molimo vas, dame, samo ostanite tako neverovatne kao što jeste.

S ljubavlju,
Veselina Ralčeva

 

"Značaj koji prevazilazi profit: Kako naš brend ostvaruje pozitivan uticaj"

U InaEssentials-u, verujemo u vraćanje zajednicama koje su nas podržale. Zato smo ponosni što pružamo mogućnosti zaposlenja pripadnicima manjinskih grupa, pomažući im da podrže svoj životni standard i obezbede svetliju budućnost. Izborom naših organskih proizvoda, ne samo da poboljšavate svoje zdravlje i lepotu, već takođe ostvarujete pozitivan uticaj na živote drugih. Pridružite nam se u stvaranju razlike danas.